torsdag 30. juni 2011

2 fluer i en smekk - pent eller yr!

Leser i dagens nettutgave av VG at du kan laste ned gratis app'en VG Pent, og da få opp værmeldinga fra både yr.no og pent.no ved siden av hverandre, for å helgardere værmeldingen.
Fine greier, er jo ganske opphengt i været, hele året, så dette passer meg midt i blinken.

Heldigvis blir jeg ikke værsyk, i fjor sommer regna det hele tiden, det var en mildt sagt elendig sommer her nord. Men jeg ble ikke deppa av den grunn, har man bosatt seg nord for polarsirkelen så skal man ikke forvente allverden. Men jeg ble  nesten litt deppa da - det må jeg innrømme, fordi alle rundt meg ble skikkelig deprimert og værsyk.. Så her gikk man da, mer eller mindre den eneste blide personen i nordnorge, og skulle prøve å holde oppe humøret på alle sammen! Det var hardt... men jeg klarte det :))

I år har vi hatt bedre vær allerede enn vi hadde i heeeele fjor. Herlig!

3 kommentarer:

  1. Æ vælle den som melde finest vær æ, kan jo ikke bli feil d vel?? ;o) Sjøl va æ så værsjuk i fjor at æ nækta plent å reise nån andre plass på ferie i år enn en plass kor vi va sikra sommer og sol, nåkka som seff resulterte i at vi i år va bortreist når finvære va. Klikke antakelivis vest ræstn av sommern blir som fjorårets, æ træng sol og varme. Å ikke si at d e min egen feil førdi æ har bosatt mæ hær oppe, trur vi må lægg skylla på morsjan som faktisk fløtta hjæm rætt ætter ho hadde fådd mæ. Kunne vært bli og gla søring æ, men neida.... ;o)
    Vælkommen telbake førrestn!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Jeg velger også den fineste værmeldinga Cathrin, så det går helt fint :)
    Ok da så skylde vi på mordi, men du e nu uansett en bli og gla norlænning - klem :)

    SvarSlett
  3. Hehe...dessutn så rægna d så tel di grader di dagan vi va sørpå at æ trur dæm egentli skryt på sæ all den fine sommern! ;o)

    SvarSlett

Sider