lørdag 2. juli 2011

Nå kan jeg angre

på at jeg ikke dro på polet i går, og at jeg ble for sein til å kjøpe øl i butikkan i går. For det jeg hadde stående i huset forsvant i går, på det som skulle være en stille og rolig jentekveld. Det tok litt av og vips så hadde vi drukket opp all vinen og ølet. Monica og jeg hadde det utrolig artig :) Det ble skikkelig sent, hvilket betyr at jeg ikke er kjørbar før om leeeenge, hvilket igjen betyr at jeg ikke rekker polet i dag... :(
Tror nesten jeg må ringe en venn - som betyr bror, og høre om ikke han skal til byen!


Men heldigvis rekker jeg å være kjørbar til ølsalget i butikkene stenger kl 18 :)

Vi hadde store planer, du og jeg. Vi skulle kjøre til Abisko og handle snus, men nå blir det ingenting av, vi er ikke kjørbare enda, og akkurat når vi blir kjørbar rekker vi såvidt å handle før vi begynner å drikke igjen.

Hahaha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider