onsdag 15. september 2010

Zumba!

Alle driver og maser om zumba, i reklame og på FB og i avisen og på tv og radio og overalt. Jævla pæs tenker jeg (og har overhode ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent på Modus på leenge....eh heh)

Men det der zumba skal jeg hvertfall ikke på, det er bare en farsott.., det er sikkert ikke så populært så veldig lenge, det går nok snart over....eller?

Men det var for noen måneder siden...

For etter en skikkelig runde med meg selv, hvor jeg i ene øyeblikket tenkte at arghh, kjedelig å kjøre til byen for å trene, pøh, får jo nok trening når jeg går tur med hunden, og massevis av dårlige unnskyldninger, tok jeg endelig til fornuft! Det er herlig å trene igjen, overskuddet er tilbake, humøret er tilbake, hunden får mere trim nå for jeg er ikke lat lenger, middagene blir sunnere og jeg er i det hele tatt superflink!

Så hva med Zumbaen da?

Jo, jeg har vært på 2 timer, mandag og i dag, og jeg er HEKTA!!! Det var gøy, jeg glemte at jeg trente for det var som å danse nesten, øve inn nye trinn, vrikke på rumpa, hoppe hit og dit! Ikke vanskelig i det hele tatt, nesten... Ja ok litt, men det er jo bare artig, spesielt når jeg føler meg dritgod, og endelig har fått inn øvelsen og føler meg skikkelig latinosexy.... og ser opp og ser at de andre er ferdig med den øvelsen for lenge siden hahahah;)

Men hvertfalll, kanongøy, og du forbrenner skikkelig mye, jeg var svett som fy, rosa i ansiktet - og utrolig fornøyd med meg selv!

Satser på at Zumba ikke er en farsott jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider