mandag 18. oktober 2010

Løpestrengen....

Det er heeelt vanvittig så flink jeg er å feste en løpestreng til bikkja mi, det fikser jeg lett.

Tenk så snill nabo jeg har forresten, som forærte meg den han hadde.... (den som lå å slang i hagen hans, som han helt sikkert bare ville bli kvitt?)

Med frisk mot går jeg ut i hagen, arbeidshanskene har jeg på, for strengen er hard og uhåndterlig å holde på med,  så det er lurt å forberede seg godt! Ja det er skikkelig gjennomtenkt det jeg skal ta for meg nå, må vite!

Så kommer jeg ut da, opprømt og lykkelig over hvor flink jeg er som kan fikse alt selv! Men så begynner jeg å lure litt på hva jeg bør feste i enden på hver side av strengen, hvor skal jeg feste endene, og hvordan skal jeg feste det jeg eventuelt må feste i hver ende? Den jævla løpestrengen var forbanna tung å dra utover! Fan så jævla mørkt det er ute nå. Hva var den lyden i skogen?

Jeg snur meg til Felix og sier: Du - det tauet du står i om dagene, det funker vel fint eller?

Den som tier samtykker, ikke sant? ;)

2 kommentarer:

  1. Du lurer fortsatt på hvorfor den bare lå og slengte i hagen til naboen da..? :-)

    SvarSlett
  2. Jo men det hadde jo vært i bruk før da... ;)

    SvarSlett

Sider