fredag 12. november 2010

Feiring av 40 årsdag!

Ja, i helga braker det løs! Min kjære bror fyller 40 år på søndag, og det må feires grundig!
Feiringen blir i morgen og jeg gleder meg villt!

Nå er det full orging av eggesalat, så er det bord og stoler og pynt, så er det drikke og klær.
Det her med klær blei jo selvsagt et lite helvete igjen!

Jeg var faktisk på gråten i dag da jeg handlet, (jeg har vel nevnt det; jeg hater shopping!!!)
for ikke nok med at jeg var stresset, svett, kjente et snev av angst, aldri fant noe, var psykisk ødelagt etter å ha vært innom hele 4 butikker, så var det farsken meg folk overalt! Sykt mye folk!

Men, tilslutt fant jeg da ei dressbukse, en bluse i blå silkeaktig stoff, og noen kule øredobber til og med. Hva gjør man ikke for sin kjære bror?!?

Men seriøst, jeg kjenner faktisk jeg blir hissig av å gå i butikker. Også på toppen av det hele måtte jeg innom en matbutikk! Men hva trenger man egentlig til ei helg hvor feiring er tema? Jo, jeg kjøpte øl og juice.
Det var det - det gikk rimelig kjapt - og humøret steg betraktelig. For jeg var jo ferdighandla! :D

Og nå suser vi strax til festlokalet, for tilrigging, så blir det generalprøve for den ene hemmelige tingen, så generalprøve for den andre hemmelige tingen  - og underveis blir det nok også tid til et par øl! ;)

Ja det er endelig helg,  og vi er klar for feiring av verdens beste Brora!

BRING IT ON!!!!!!!!!!!!!!!! :) : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider