mandag 8. november 2010

Kvinne satt fast i Fretex Container...

kan vi lese i Dagbladet i dag.
Shit happens - men en ting er det bare å si; denne dama har min absolutt fulle sympati.

I helga etter å ha vært på fest hos naboen skulle jeg ta snarveien hjem. I min noe litt ehh reduserte tilstand, klarte jeg å gå meg vill, og befant meg innesperret bak et gjerde. Jeg klarte ikke å komme meg ut (mulig jeg tok 2 steg frem og 3 tilbake - og at retningsansen hadde litt promille i øyeblikket), men like fullt - jeg ville hjem.
Det var da jeg kom på den geniale ideen om at jeg kunne klatre over gjerdet...
Som tenk - så gjort! Problemet var bare at gjerdet var usannsynlig høyt, så jeg slet litt med å komme meg opp, men da jeg endelig kjente at ene foten var over, og jeg bare kunne satse og svinge over med den andre - satt jeg meg fast! Dvs buksa satte seg fast i gjerdet, en eller annen plass ved baklomma! Men pga av at Newton oppfant tyngdekraften (høh høh - var det ikke slik?) ble jeg ikke hengende så lenge, for det sa RRRRRRRITTTTTTTTSSSSJJJJJJ - og jeg gikk på kjeften - buksa var oppflenget - og jeg såret i stoltheten. Fan altså - jeg husker en gang jeg var smidig og forserte gjerder uten problemer...

Men heldigvis - jeg kom meg hjem til slutt, dog med ei oppflerret bukse og et håp om at ingen hadde sett meg, hverken hengende på et gjerde eller med rumpa bar. Det var da ei lykke at jeg hadde boksershorts på meg hvertfall.

Såeeh... dama i containeren har min fulle sympati hun ;)

2 kommentarer:

  1. Utruli ka folk hiv førr tia!! ;o)

    SvarSlett
  2. Hehe.. Godt å se at det er flere som merker at smidigheten ikke er hva den engang var.. Tyngdekraften var en bra oppfinnelse ja..! :-)

    SvarSlett

Sider