onsdag 24. november 2010

Skal vi danse!

Ja altså, det er ikke det at jeg er en ivrig tilhenger av programmet, bare for å stadfeste det først som sist, men som regel, en søndags ettermiddag, når jeg ligger på sofaen og strever meg gjennom fyllenerver, så er det grei underholdning. Jadaaa, jeg ser reprisen, og har sjekka på nett på forhånd hvem som røyk ut.

Men altså, jeg leser i  dagens nettutgave av VG at Stig Henrik Hoff kritiserer dommer Tor Fløysvik og mener han favoriserer pene damer som Aylar Lie.

Sooooo liksom??? Hva er problemet??? Stig Henrik er jo bare den HUNKEN!!! Det oser sensualitet, råskap, barskhet, villhet, urkraft og sex av fyren, så hadde jeg vært dommer skulle jeg favorisert Hoff! Big Time!

Videre sier Hoff at han selv ikke har fått noe gratis fra Fløysvik, mens han er rundhåndet med ti'ere til bl a Aylar. Jeg hadde garantert ville gitt bare ti'ere til Hoff jeg, og om han ikke hadde tatt hintet, så skulle han fått bare sex'ere (eeehh er det ikke slik det skrives?)....6'ere da...

Leste forresten at i den amerikanske utgaven av skal vi danse gikk Jennifer Grey til topps og vant. Å herregud så urettferdig at hun fikk være med i det hele tatt! Hun har jo lært å danse for mange, mange år siden av Patrick Swayze! I intervjuet sa hun til og med at trodde hun ikke kunne danse den kvelden pga en skade! Hallo, who is she kidding liksom!!! Etter Johnny sa: "nobody puts Baby in a corner" så beviste hun jo til fulle at dette behersket hun... Safe med en skade... særlig...

Vel, vel... nå til helga er det da klart for finale i Skal vi danse, i og med at jeg skal i 40 årsdag på lørdag, blir det vel søndagsreprisen jeg kommer til å se, hvis jeg gidder... for i og med at Stig Henrik Hoff er ute av dansen, er det liksom ikke like kult lenger... og dessuten, så mye mediafokus det har vært på Aylars dansing så er det vel ingen tvil om hvem som går av med seieren? For det er vel slik at sex selger bedre enn barne-tv, hvertfall hvis det norske folk tenker som meg:

og jeg tenker sex når jeg ser Aylar, og tenker Knerten når jeg ser Åsleik....

Så altså...  :)

Men bevares - flinke å danse er de begge to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider