mandag 1. november 2010

Er det et tegn - eller? (2)

Sjelden egentlig at jeg synes synd i meg selv, men i dag gjør jeg det ;(

Etter to avrevede korsbånd, operasjon av det ene og opptrening av det andre så tenker jeg at jeg er fit for fight igjen. Flink som fan å trene, ute med hunden hver dag, og ja - det går så det suser.

Men idag på trening klarer jeg kunststykket! Det kjentes ut som leggmuskelen ble revet i to, og man kan trygt si at det gjorde (og gjør) jævlig vondt! Det ble legevakta, krykker, ingen bilkjøring, og diagnose muskelruptur.

Nice....

Så da er spørsmålet - er det et tegn på at min kropp egentlig ikke er lagd for trening? Eller beina hvertfall?

Jeg kan selvfølgelig sitte her og løfte vekter, og kaste ballen til hunden på stuegolvet... Men det blir liksom ikke det samme.

Idag er alt svart og kjipt, heldigvis er jeg ikke langsint, langsur, og pessimistisk! Så i morgen er nok ting så mye bedre.

Men i mellomtiden kan jeg få lov å synes litt synd på meg selv... Det føles faktisk bedre allerede, og om noen få uker er jeg nok igang igjen :)
That's the spirit! :)
(*klappe meg selv på skuldra*)

2 kommentarer:

  1. Her kommer et stort klapp på skuldra til deg.. God restituering! :-)

    SvarSlett

Sider